piątek, 30 stycznia 2015

Perełki #7 Styczeń


Styczeń był bardzo pracowitym dla mnie miesiącem i niestety w lutym nie będzie inaczej. Jednak mimo tego, aż dziwo, moje usposobienie się zmieniło: stałam się bardziej radosna, myślę bardziej optymistycznie i coraz rzadziej poddaję się melancholii. Nie byłabym jednak sobą, gdyby nie melancholia więc niedługo spodziewam się powrotu mojego zwykłego humoru ;) W Perełkach stycznia chciałabym podać Wam dwa linki, które wywołały uśmiech na mojej twarzy. W szczególności jest to zabawa w znalezienie psa na obrazku :P


1) No to zaczynamy od kilku stron ze zdjęciami, które tak bardzo mi się spodobały. Otóż, spróbujcie znaleźć psa Momo (widocznego na obrazku tego posta) na poszczególnych zdjęciach. Gwarantuję świetną zabawę - razem z mamą i siostrami miałam niezły ubaw ;) A jeśli chcecie jeszcze więcej radości zajrzyjcie tutaj i tu też

2) Książki a dotrzymywanie noworocznych postanowień, czyli kolejny ciekawy artykuł od lubimy czytać :)

3) Znowu lubimy czytać. Tym razem jest to zestawienie najlepszych książek 2014 roku według użytkowników LC

4) Co to jest fanfiction? Jeśli chcecie się dowiedzieć wszystkiego zajrzyjcie na tę stronę. Bardzo wyczerpujący artykuł (w języku angielskim), przeczytałam tam wszystko co powinnam wiedzieć :)

5) W tym miesiącu szukałam inspiracji do znalezienia kolejnego nicka/loginu do jednej takiej strony internetowej. Tak natknęłam się na ten post: Podaj mi swój 'nick' a powiem ci kim jesteś . Jeśli chcecie natomiast bezpośrednio sprawdzić co Wasz nick o Was mówi zajrzyjcie na tester nicków (oczywiście dla zabawy, bo dla mnie mało co się zgadzało z prawdą) :P

6) 10 oznak świadczących o tym, że jesteś bibliofilem (po angielsku)

7) Czy paranormal romance jest już tylko wspomnieniem? Czyli post na blogu "Na zimowy i letni wieczorek" poruszający to zagadnienie

8) Słów kilka o kreacji na blogu

9) Te zdjęcia pokazują miejsca, które wyglądają jak nie z tego świata. Aż dziw bierze, kiedy myślę, że takie krajobrazy są prawdziwe. Szczególnie chciałabym zobaczyć Tunel Miłości na Ukrainie :)

10) Piosenka to drugi link, który wywołał u mnie uśmiech. Bo chyba nawet taki był cel wokalistki ;) Szczególnie działa na mnie teledysk. Nie mogę obejrzeć go bez uśmiechu na ustach.


W tym poście to tyle. Jeśli chcecie mi polecić jakieś ciekawe linki, to śmiało piszcie je w komentarzach. Możecie tutaj śmiało spamować ;) A tymczasem życzę Wam miłego dnia :)

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia są niesamowite;) O większości z nich wcześniej nie słyszałam. Piosenka jest bardzo pozytywna. Podobnie zresztą jak teledysk. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenkę słyszałam już wiele razy, ale jak to się stało, że nigdy nie obejrzałam teledysku?! Jest świetny, aż łezka się kręci w oku (oczywiście z uśmiechem na ustach haha)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zrobie sobie tester nicka, z czystej ciekawości. Byłabym Ci wdzieczna gdybyś napisała mi tytuł tej piosenki, ponieważ nie chce mi się wyświetlić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile. :)

      Usuń
  4. Link ze znaczeniem mojego nicku przetestuję później, bo aktualnie rozkoszuję się muzyką. Ta piosenka jest świetna, a Sia to genialna wokalistka o cudownym głosie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca ze wszystkimi książkami umieszczonymi w zestawieniu na LC się zgadzam, ale cóż. Nie jestem większością
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten pies Momo. Na niektórych zdjęciach przez długi czas nie mogłam go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah świetne zdjęcia z tym pieskiem! Na wszystkim go znalazłam, ale musiałam się nie mało natrudzić, żeby to zrobić. :D

    cos-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ostatnio tych zestawień na blogach. ;) Fajne zdjęcia z psem, muszę pokazać siostrze, która lubi fotografować (ja z kolei dysponuję psem :D)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wczesniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe linki :))
    P.S. Bardzo podoba mi się Twój szablon na bloga. Jest cudowny. Sama robiłaś wszystko ? [zabawy z html-em i css-em]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko robiłam sama. Oczywiście nie udałoby mi się bez instrukcji internetowych :) Przynajmniej HTML jest mi bliższy niż wcześniej ;)

      Usuń
  11. Nie przepadam za Sia, a ta piosenka zawsze poprawia mi humor. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...