piątek, 28 listopada 2014

Perełki #5 Listopad


Jedna z wielkich zalet końca listopada, to ta, że Święta Bożego Narodzenia są coraz bliżej. I chociaż dla mnie wszystko dzieje się za szybko, w sklepach widać już świąteczne witryny a w telewizji lecą świąteczne reklamy, to cieszę się z nadchodzących świąt. Żeby na moim blogu też nie zaczynać tego za szybko, w linkach miesiąca nie będzie nic o Bożym Narodzeniu. Mam za to dla Was inne świetne strony do obejrzenia :) Zapraszam Was na Perełki Listopada!


1) Może zacznę od fotografii, bo ta najbardziej mnie urzekła w tym miesiącu. Przez przypadek właściwie, natknęłam się na zdjęcia Rosie Hardy. I jestem oczarowana! Obejrzyjcie piękne surrealistyczne prace tej pani. To zdecydowanie moje klimaty :)

2) Kolejne zdjęcia, jakimi chciałam się z Wami podzielić, to fotografie Murada Osmanna, który podjął się kreatywnego i ciekawego projektu. Podróżuje po świecie razem ze swoją dziewczyną i robi jej zdjęcia, kiedy ta prowadzi go i pokazuje mu różne znane miejsca. Pewnie niektórzy już widzieli kilka z nich :)

3) Dla blogerów mam jeden z wpisów z cyklu 'Backstage Blogera' o typografii. Na pewno przyda się osobom, które chcą znaleźć czcionkę odpowiednią dla swojej strony. Bardzo wyczerpujący i wartościowy post.

4) Kiedy będziecie na powyższym blogu, przeczytajcie również post "O co chodzi z Iluminatami?". Mnóstwo informacji, o których nie wiedziałam, chociaż spotykam się z nimi często.

5) Polecam Wam także artykuł o tym co oznaczają nasze gesty. Zawsze lepiej wiedzieć jak zrozumieć mowę ciała :)

6) 15 zasad, które musi przestrzegać każdy szanujący się bloger. I swoich czytelników też. Przyznaję, że jestem po części winna punktu pierwszego. Ale staram się jak mogę :P

7) Zobaczcie co może się kryć na kartkach XIX- wiecznej książki. Bardzo ciekawe odkrycie :) A jeżeli chcecie coś jeszcze innego, to zajrzyjcie tutaj, żeby pozachwycać się innymi dziełami sztuki. Albo złapać się za głowę, jak można tak potraktować książkę :)

8) Jeżeli jesteście ciekawi jakie sztuczki mogą Wam pomóc w przeszukiwaniu internetów, to w linku je znajdziecie :) Niektóre ułatwiają życie, trzeba się ich jeszcze nauczyć ;)

9) Na blogu Zaczarrowana znalazłam świetny post przedstawiający niepowtarzalne dowody na to, że książki robią krzywdę :) Intrygujące, nieprawdaż?

10) Ta piosenka może nie bardzo pasuje do listopada, ale nie mogłam się oprzeć. Po prostu szukałam tej melodii przez kilka lat i w końcu ją znalazłam. A najlepsze jest to, że była ciągle tuż pod moim nosem :) Dzięki niej zakochałam się w muzyce Yirumy. Kocham tego faceta! Może niektórzy znają tę melodię, może tylko kiedyś obiła im się o uszy, albo tak jak ja szukali jej od długiego czasu. Może dzięki mnie znajdą to, czego nie mogli znaleźć wcześniej :)


7 komentarzy:

  1. Te zasady, które powinien przestrzegać szanujący się bloger są bardzo ciekawe. Naprawdę otwierają oczy na wiele spraw. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Link z 7 punktu chętnie odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna lista interesujących linków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepodważalne dowody na to, że książki robią krzywdę - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie posty, można znaleźć coś naprawdę ciekawego ^^ Zdjęcia Rosie Hardy są naprawdę niesamowite, najlepsze według mnie to z latarnią, geniusz! ^^ 2. - już to gdzieś widziałam, ale pomysł naprawdę ciekawy. Utwór z punktu 10 rzeczywiście kiedyś obił mi się o uszy, ale nigdy nie wiedziałam, kto jest autorem :)
    Tak miło mi się zrobiło, gdy zobaczyłam nazwę swojego bloga w punkcie 9! ♥ Dziękuję, to naprawdę miłe :)

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te piosenke <3
    zapraszam do mnie: https://niedziekiwoleksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...