niedziela, 21 października 2012

Witajcie

Jestem strasznie podekscytowana faktem, że właśnie piszę swój pierwszy post. Nie wiem za bardzo co mogę w nim napisać więc najlepiej opowiem o blogu.
"Kolorowa książka" to pierwszy blog jaki założyłam. Oczywiście można domyślić się już po tytule, że będzie on o książkach.;) Taki mam właśnie cel- pisać recenzje książek i dzielić się z wami moją opinią o nich. Mam nadzieję, że pierwszy zachwyt nie minie i strona przetrwa dłuższy czas :)
Aby jednak mieć pojęcie o tym co robię, w miarę możliwości będę odwiedzać inne blogi. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście napisały mi o swoim lub innym ciekawym blogu z recenzjami książek, ale nie koniecznie tylko o tym. Może przez ten czas uda mi się znaleźć kilka perełek w tym ogromnym oceanie internetu?
I na koniec chciałabym was bardzo zachęcić do czytania mojego bloga. Nawet pojedyncza osoba sprawi mi ogromną przyjemność :P 
Zapraszam,
Ness

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...